reklama

Dopravné rádio ma môže baviť

Aktuálne si jedno známe radšej nemenované rádio (volajme ho ďalej RÁDIO X) zaplatilo reklamu v televízií v zmysle tom, že ma dopravné rádio nemôže baviť. Rád by som teda vyjadril svoj názor na túto tému aj keď sa možno dejú oveľa "lepšie" veci okolo nás o ktorých by sa dalo písať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aktuálne si jedno známe radšej nemenované rádio (volajme ho ďalej RÁDIO X) zaplatilo reklamu v televízií v zmysle tom, že ma dopravné rádio nemôže baviť. Rád by som teda vyjadril svoj názor na túto tému aj keď sa možno dejú oveľa "lepšie" veci okolo nás o ktorých by sa dalo písať.

Tak teda primárne tu ide o to, že Dopravné rádio dáva dopravný servis a to ma nemôže baviť. Veď jasné, že nie veď na to ten dopravný servis ani nieje primárne určený. Ide tu však o to, že každé (skoro) rádio dáva dopravný servis. Teda aj to dotyčné rádio X. Tak som sa zamyslel o čo tu vlastne ide. Obe rádia dávajú dopravný servis. tak som dospel k záveru, že rádio, ktoré ma údajne môže baviť (teda rádio X) ho púšťa menej ako dopravné rádio. Ale to je podľa mňa len znak toho, že ma menej pestrý program. No len si ho pozrite na internete a uvidíte. Zábavú majú možno ráno od siedmej do desiatej a potom poobede od tretej do šiestej. Zvyšok času chodí len dookola hudba (mimochodom tá istá ako na dopravnom rádiu) a ich skeče. Keď sa pozrieme na Dopravné rádio, to má program od 5.00 ráno do 22.00 večer. A ten program má dobre vyvážený a podľa mňa aj pestrý. Ranná show (trochu srandy na prebudenie) potom trochu starších hitov a tak ide oddych na poobede potom popoludňajší program (i keď moderátora veľmi nemusím) a nakoniec nejaké tie hity.

Urobil som si teda menší testík. Tri dni som počúval jednu rannú show a tri dni druhú. keďže tu ide o zábavu. zapisoval som si koľko krát som sa zasmial a koľko krát som sa začínal nudiť (či už nudnými vstupmi alebo pesničkami, ktoré ja osobne nemám rád). samozrejme tento testík resp. výskum nieje možné brať vážne keďže nebol robený hromadne len na mne :) Ale aj tak je podstatné čo z toho vyšlo. Jednoznačne som sa viac bavil na rannej show dopravného rádia (od ktorých som mimochodom vyhral tričko, bol som v živom vysielaní, aj v neživom a ktoré počúvam každý deň - ale to je naozaj len tak mimochodom).

Z toho teda vyplíva, že Dopravné Rádio ma môže a aj naďalej bude baviť.

//prosím je to len môj osobný názor na vec berte na to ohľad. Ďakujem. :)

Michal Frajkor

Michal Frajkor

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý muž venujúci sanajmä čítaniu kníh a písaniu článkov pre rôzne stránky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu